Hoe vaak per dag bezoekt u een website via Google? Juist, diverse malen per dag. Uit een hele lijst met websites kiest u één website om te bezoeken. Hoe meer een website opvalt hoe groter de kans dat u deze aanklikt voor een bezoek. Klinkt logisch toch?
Waarom Google Ads?
- Adverteren op gebied of interesse
- Vergroot het bereik van al uw kanalen
- Nooit teveel betalen
Omdat iedere website anders is analyseren wij vooraf de haalbaarheid voor een Google Ads Campagne voor uw dienst/ product.
De wijze waarop u zelf zoekt, zoeken uw klanten ook!
Zou het niet fijn zijn als deze klanten in Google uw website kiezen om te bezoeken? Google biedt de mogelijkheid met Google Ads om op te vallen in Google en te zorgen dat uw website wordt aangeklikt. De Advertenties van Google Ads zijn u wellicht al een keer opgevallen en staan altijd als eerste zoekresultaten genoemd. Google Ads is niet alleen toegankelijk voor de grote bedrijven, maar ook zekergeschikt voor midden- en kleine bedrijven. Dankzij Google Ads kunt u namelijk zeer efficiënt en gericht adverteren in uw doelgroep zowel landelijk als regionaal.
Google Ads is de meest effectieve manier van adverteren
Het mooie van deze manier van adverteren is dat u alleen de bezoekers bereikt die een vraag hebben waar uw eigen advertentie antwoord op geeft. Hierdoor wordt uw conversie hoger en een hogere conversie betekent nieuwe klanten en de omzet vergroten!
Highlight Extensions
Een highlight extension is een stuk tekst dat je kunt toevoegen aan je huidige tekst advertentie. Deze extensie is speciaal bedoeld voor de usp’s van je bedrijf, dienst of producten. Ze kunnen je advertenties nog aantrekkelijker maken. Zoals in onderstaande advertentie gebruikt ("hoge kortingen online", "advantage nu 25% korting" etc.