Online communicatiemiddelen-mix

Online communicatiemiddelen-mix

Ontdek ook de onschatbare waarde van een online communicatiemiddelen-mix!

Google Ads, Facebook, LinkedIn, X, Instagram en TikTok horen tegenwoordig thuis in elke online communicatiestrategie. Maar hoe en wanneer zet u die in? En in welke frequentie? Een online communicatiemiddelen-mix is dan van onschatbare waarde. Wija Digital Marketing heeft een bewezen trackrecord als het gaat om het opstellen van succesvolle online communicatiemiddelen-mixen. Die zijn altijd gebaseerd op de in overleg met onze klanten geformuleerde online strategieën én de voor hen relevante zoekwoorden. Daarmee is een door ons opgestelde online communicatiemiddelen-mix ook voor u hét eenduidige plan om uw content op effectieve wijze te plaatsen op de diverse multimediale platforms.

De kracht van herhaling

Hoe vaker en diverser uw doelgroepen uw content onder ogen krijgt, hoe krachtiger uw online campagne. Immers, hoe meer zij uw advertenties onder ogen krijgen, hoe makkelijker die in hun geheugen blijft hangen. Dat effect wordt nog vergroot als u die advertenties afstemt op de vele mogelijkheden van het gekozen sociale medium. Dat vraagt om een juiste, consistente en vooral afgewogen plaatsing van uw content op de verschillende online kanalen. Een online communicatiemiddelen-mix van Wija Digital Marketing garandeert u een maximaal bereik én effect van uw content.

Google Ads

Met Google Ads adverteert u met zoekwoorden. Typt uw doelgroep één of meerdere relevante zoekwoorden in, dan toont Google uw content in de zoekresultaten. Daarmee hoort Google Ads een integraal onderdeel te zijn in uw online communicatiemiddelen-mix. Uiteindelijk gaat het om conversie. Dus dan moeten ook uw landingspagina, uw content en uw SEO goed op orde zijn.

Instagram

Met wereldwijd meer dan 1 miljard gebruikers verdient ook Instagram een vaste plek in uw online communicatie- middelen-mix. Zeker als u weet dat meer dan de helft van die 1 miljard Instagram dagelijks gebruikt en dat Instagram steeds meer mogelijkheden biedt zoals Instagram Stories. In een door ons opgestelde online communicatiemiddelen-mix belichten we al die mogelijkheden en meer.

LinkedIn

Wilt u interactie op gang brengen met professionals? Wilt u deelnemen aan kennisgroepen of al of niet wetenschappelijke artikelen publiceren? Of wilt u zelfs in contact komen met nieuw personeel? Dan laat Wija Digital Marketing niet na LinkedIn op te nemen in uw online communicatiemiddelen-mix. een betere plek om uw merk te laden bestaat niet.

Facebook

Op een zakelijke Facebook pagina toont u in één oogopslag alle informatie over uw bedrijf. Uw locatie (handig voor uw klanten om in te checken), uw producten en diensten, uw acties, noem maar op. En al die informatie is op ieder moment aan te passen. Daarmee is Facebook een vaste en betrouwbare waarde in elke online communicatiemiddelen-mix.

TikTok

TikTok is booming. De app telt in Nederland 3 miljoen gebruikers en dat is 1,3 miljoen meer dan vorig jaar. De video-app is met name erg populair onder jonge gebruikers en was voor veel volwassenen relatief onbekend. Vergroot ook uw online merkbekendheid en zichtbaarheid met behulp van TikTok.

X

Feiten, meningen, oproepen, introducties, aanbevelingen, ze worden nog immer in grote getale geplaatst en gedeeld op X. Daarmee zijn X-feeds van blijvende grote waarde om echt geïnteresseerden door te linken naar relevante content uw website of andere social media-kanalen.