Ontdek ook de onschatbare waarde van een online communicatiemiddelen-mix!
Google Ads, Facebook, LinkedIn, X, Instagram en TikTok horen tegenwoordig thuis in elke online communicatiestrategie. Maar hoe en wanneer zet u die in? En in welke frequentie? Een online communicatiemiddelen-mix is dan van onschatbare waarde. Wija Digital Marketing heeft een bewezen trackrecord als het gaat om het opstellen van succesvolle online communicatiemiddelen-mixen. Die zijn altijd gebaseerd op de in overleg met onze klanten geformuleerde online strategieën én de voor hen relevante zoekwoorden. Daarmee is een door ons opgestelde online communicatiemiddelen-mix ook voor u hét eenduidige plan om uw content op effectieve wijze te plaatsen op de diverse multimediale platforms.
De kracht van herhaling
Hoe vaker en diverser uw doelgroepen uw content onder ogen krijgt, hoe krachtiger uw online campagne. Immers, hoe meer zij uw advertenties onder ogen krijgen, hoe makkelijker die in hun geheugen blijft hangen. Dat effect wordt nog vergroot als u die advertenties afstemt op de vele mogelijkheden van het gekozen sociale medium. Dat vraagt om een juiste, consistente en vooral afgewogen plaatsing van uw content op de verschillende online kanalen. Een online communicatiemiddelen-mix van Wija Digital Marketing garandeert u een maximaal bereik én effect van uw content.
Google Ads
Met wereldwijd meer dan 1 miljard gebruikers verdient ook Instagram een vaste plek in uw online communicatie- middelen-mix. Zeker als u weet dat meer dan de helft van die 1 miljard Instagram dagelijks gebruikt en dat Instagram steeds meer mogelijkheden biedt zoals Instagram Stories. In een door ons opgestelde online communicatiemiddelen-mix belichten we al die mogelijkheden en meer.