Het is december, de maand van; Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Een drukke maand waarin kerstpakketten en relatiegeschenken worden uitgedeeld, kerstdiners bedacht moeten worden en het jaar wordt afgesloten.
Wil jij je eigen melk gaan verzuivelen en wil je inspiratie bij de keuzes die je moet maken? Of verzuivel je al en wil je weten hoe je een sterk merk bouwt en meer afzetkanalen krijgt?
Ben jij een agrarisch of horeca ondernemer? Of een ambachtelijke foodproducent? Dan nodigt Waterpoort je van harte uit om op maandag 7 november aanwezig te zijn bij deze leuke en inspirerende dag.
'Alles wat je aandacht geeft, groeit’. Steeds meer regionale consumenten bereiken door je zichtbaarheid gezamenlijk te vergroten.
Facebook is onze bedrijfspagina’s aan het updaten. Niet zomaar een update, het is een compleet ‘Nieuwe Pagina-ervaring’
Meer bekendheid geven aan je bedrijf. Social media zoals Facebook, Instagram, TikTok en LinkedIn zijn daar ideaal voor, maar hoe pak je dat nu aan? Met die vraag worstelen net als u veel ondernemers. Mijn advies is: eerst denken dan doen.
De stikstofplannen van het kabinet komen hard binnen. Nederland is in transitie. Sterker dan ooit werd in 2021 de boodschap duidelijk dat het anders, duurzamer moet. Ook het Coalitieakkoord dat half december werd gesloten, staat bol van de duurzaamheidsambities.
Wil jij dat de consument jouw (boerderij)producten koopt? Dan is dit je kans! Wij gaan deze zomer aan de slag om samen het verhaal van jouw prachtige (boerderij) producten te vertellen.
Er was al een tijdje sprake van, maar nu is er een definitieve datum. Vanaf 1 juli 2023 registreert Google Universal Analytics (Google U.A) geen nieuwe gegevens meer.
Maak slim gebruik van actualiteiten, en gebruik ze als 'inhaker' voor je social media content.
Je teelt aardbeien, verkoopt ze aan huis en besluit daar een boerderijwinkel van te maken. Alleen de verkoop loopt niet zoals je dat had verwacht. Wat doe je dan?
Eerder schreven wij al eens een blog over omgaan met negatieve reacties op social media. Leer hoe u dit kunt voorkomen door doelgroepen uit te sluiten.
De landbouw is veel in het nieuws, over pittige onderwerpen, iedereen kan er vervolgens wat van vinden en zeggen.
De vindbaarheid van uw bedrijf kunt u sturen met een Google bedrijfspagina (ook wel Business page genoemd).
Over de agrarische sector en de boer bestaan veel verkeerde opvattingen. Bovendien dreigen georganiseerde partijen de positie van de agrarische sector in Nederland te ondermijnen, aldus Wija Koers.
Een vakantie uitzoeken, spullen bekijken op bol.com: het gebeurt met tientallen volg cookies via de pc of smartphone. En precies dat geeft Google aan te gaan blokkeren in Chrome. Door deze third party cookies kan een adverteerder u gepersonaliseerde advertenties laten zien op websites.
Metaverse is een abstract begrip, een ver van je bed show en nog een beetje spannend.
In de loop van de afgelopen jaren verzorgde ik voor al veel (agrarische) ondernemers een training. De manier waarop anderen naar u en uw bedrijf kijken, bepaalt u namelijk vooral zelf. Elk bedrijf is in z’n soort uniek.
Voor Wija Digital Marketing en Wija Koers Internet Services zijn wij op zoek naar een Webanalist (8 uur) voor ons kantoor in Hoogersmilde.
De stikstofplannen van het kabinet komen hard binnen. Nederland is in transitie. Sterker dan ooit werd in 2021 de boodschap duidelijk dat het anders, duurzamer moet. Ook het Coalitieakkoord dat half december werd gesloten, staat bol van de duurzaamheidsambities.
2021 heeft ons laten zien dat online zichtbaarheid belangrijker is dan ooit. Het deels sluiten van fysieke winkels zorgt ervoor dat consumenten nog meer afhankelijk zijn van het online aanbod.
Met Instagram Reels inspireer je jouw doelgroep met een korte, vermakelijke video van 15 seconden die eenvoudig te ontdekken zijn op Instagram.
Voor Wija Digital Marketing en Wija Koers Internet Services zijn wij op zoek naar een Projectadministrateur (8 uur) voor ons kantoor in Hoogersmilde.
Vrijdag 8 oktober tot en met zaterdag 16 oktober 2021 was de 3e editie van de Week van het Nederlandse Voedsel.
Het voelt alsof de agrarische wereld een speler is in een ongelijke wedstrijd.
Met de hakken in het zand is het lastig lopen.
Om de verduurzaming in Nederland aan te jagen presenteerde onze overheid in 2016 het rijksbrede programma ‘Nederland circulair in 2050’.
‘Wij gaan weer naar buiten’. Met die slogan maakt de melkveehouderij jaarlijks wereldkundig dat het weideseizoen weer los is. En een groot aantal bedrijven grijpt dat moment aan om burgers uit te nodigen om dat feest mee te maken.